fredag den 6. november 2009

Sumpen kommer op til mosen. Mosen siger ikke så meget. Jamen, champagne. Vi os to og os andre to ETC. over det hele. Der kan ikke længere skelnes mellem sild og kniv i mørket. Mærket mr. af mørket. Kom her. Der kommes. Sådan noget konstruert - jamen, champagne DU løber en flok skarpe tænder frem og kaster hovedet bagover - allerede hænger mørket på hende. Hun løber og mørket trækkes op som en flod uden bund, et hurtigt skift i vejret, sommer afløst af vinter, til hun helt lille i horisonten blot er en prik, hun fortsætter - smilet lader tænder stå tilbage rustne af en forkert konstruert bøjle. Hersker - kejser - kom med guder. To gange citeret på væggen mod øst (solen er holdt op) hold up døder døder sol. Men her er det, DU skriver, alle eksploderer vel: 'JEG ER ENKE! ... JEG ER ENKE! ... JO, JEG HAR ELLERS VÆRET ANSTÆNDIG, OG JEG ER IKKE FØDT TIL AT BLIVE SKELET' Kost i et ø. Palmer på ø, jamen i champagnen flyver jagthytten helt op, mand op til stjernerne. DU har aldrig været LILLEDU, frakl. SNAPS. ------.....---....--,m,...,,lååpålp,åppåppplplplpl VRID VIRUS UD AF CHAMPAGNEN MC klub i Slagelse - dertil jamen champagnen prøves der forsøgsvis at introduceres - HVEM.

HVEM?: catch ya at tha flipside! Oi. Oldies.<<<<<<-s.s.s-.s.s.s.s.s.s.s.s

Nej. Vent hvem? Hvor er vi henne - fra midten af rummet en benhvid mand med en malet sort hønserød hønserøv af en mund, åbenbart ubehag og baren flyver og flytter ham med sig op i en turist i ræven.

AI DET FUCKER MIG :(AAAA)